FAQ

Vad har ni för returvillkor?

För leveranser inom Sverige erbjuder vi alltid gratis returer och öppetköp i 30 dagar på varor som är oanvända och i orginalförpackning. För att returnera varan kostnadsfritt skickar du ett mail kundservice@amazer.se med dina orderdetaljer.
Skickas returen från ett annat land än Sverige står kunden för returfraktkostnaden. Din returrätt gäller från den dag du hämtar ut paket tills dessa att du lämnar in paket på utlämningsstället.
 

Vad kostar frakten?

Frakten inom Sverige är gratis när du handlar inom Sverige. Bor du i ett land som inte finns med i kassan ber vid dig kontakta oss för aktuell fraktkostnad.
 

Hur lång är leveranstiden?

2-5 vardagar beroende på vart i landet du bor. Alla varor som finns i lager skickas inom 24-timmar på vardagar med DHL Service Point.

 

Vilka fraktalternativ erbjuder ni?

I nuläget erbjuder vi gratis frakt med DHL Service Point. Skulle du ha några särskilda önskemål gällande frakt går det bra att kontakta oss på kundservice@amazer.se
 

Vilka betalsätt erbjuder ni?

Vi använder oss av säkra betalalternativ från Klarna. Via Klarna kan du välja att betala med faktura, delbetalning, kort, konto och bankbetalning. När du betalar med Klarna ingår alltid Klarnas köpskydd.